Pages

marți, 20 decembrie 2011

Romanii au creat o aplicatie ingenioasa pentru Android


O echipă de români, care lucrează pentru o companie americană, a creat Lockguard, o aplicaţie Android care detectează, înregistrează și semnalează orice tentativă străină de acces în telefon, declanșându-se deblocarea sau încercarea nereușită de deblocare a acestuia.
De câte ori nu ne-am uitat telefonul pe birou și, când ne-am întors din pauză, l-am găsit… mișcat? Sau chiar a dispărut? De câte ori nu ne-am întrebat cine ne umblă la telefonul mobil când îl lăsăm în diverse locuri, îl uităm prin diverse locuri?  De câte ori n-am vrea să știm cine și când ni l-a furat? Sau unde l-am pierdut?

Muzeme, un start-up american, a dezvoltat în acest sens o aplicație pentru dispozitivele care folosesc Android, aplicație care răspunde eficient la toate cerințele de mai sus: Lockguard.  Ce este și mai interesant e faptul că dezvoltarea aplicației a fost administrată din România, iar compania americană o pune la dispoziția pieței mondiale, prin Android Market.

Caracteristicile principale:

-    detectează și înregistrează încercările reușite și nereușite de deblocare (dată, ora, locatie – coordonatele GPS extrase din retea)
-    capturează fotografii și înregistrează video prin front camera (beta)



Cititi mai multe pe Capital.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Powered by High tech Blog™