Pages

luni, 18 februarie 2013

Tutorial update i9100(Galaxy S II) la Android 4.1.2

Dupa cum am zis, am reusit sa imi fac sa actualizez telefonul meu, i9100, la android 4.1.2. Asa ca am decis sa fac un scurt tutorial. 

Veti avea nevoie de ODIN: download aici

Firmware(android 4.1.2): download aici

si drivele pentru Samsung in cazul in care nu ati conectat telefonul niciodata la PC: download aici, care le instalati normal.

Am folosit PDA: I9100XWLSD, care am inteles ca este versiunea internationala. 
Opriti telefonul si intrati in download mode tinand tastele 
Volume Down+Home+Power apasate. Va aparea meniul urmator:


Apasati tasta Volume Up pentru a continua dupa care intrati pe calculator in Odin3 v3.04.exe 


Dupa care conectati telefonul la PC, in Odin la ID va aparea o casuta


Dupa care dati click pe PDA si alegeti fisierul I9100XWLSD_I9100FOPLS4_I9100XXLS8_HOME.tar.md5


Dati START 


Programul va instala firmware-ul pe telefon. Cand acesta va termina telefonul se va reseta. Cand apare pe ecran mediul cu Samsung Galaxy S II puteti deconectati telefonul de la PC.

Eu nu am sters aplicatiile din telefon si toate acestea au ramas pe el. Am avut ceva probleme cu portul USB de la calculator, dar am schimbat in alt port si a mers perfect.



In cazul in care aveti ceva nelamuriri sau intampinati ceva probleme puteti lasa un coment si voi incerca sa va ajut in masura in care pot. Nu incercati acesta decat pe propria raspundere. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc! La mine a functionat!

Ionut Pantis spunea...

Cu placere! Nu ai intâmpinat nicio problemă?

Anonim spunea...

Thanks for sharing your reviews about Samsung! We really appreciate this so much. Me and my Phoenix Social Media company friends are fan of Samsung. So thanks for this.

Unknown spunea...

Hey,

Am urmat pasii scrisi mai sus si imi da o eroare:

Enter CS for MD5..
Check MD5.. Do not unplug the cable..
Please wait..
I9100XWLSD_I9100FOPLS4_I9100XXLS8_HOME.tar.md5 is valid.
Checking MD5 finished Sucessfully..
Leave CS..
Odin v.3 engine (ID:6)..
File analysis..
SetupConnection..
Complete(Write) operation failed.
Added!!
All threads completed. (succeed 0 / failed 1)

De ce? Si ce as putea sa fac? :S

Multumesc anticipat pentru raspuns!

Trimiteți un comentariu

 
Powered by High tech Blog™